Ж одна компанія сьогодні не може стояти осторонь від глобальних екологічних проблем: зміна клімату, погіршення якості повітря і води, ерозія і зменшення родючості грунтів. Все це викликано бездумною експлуатацією ресурсів для задоволення, постійно зростаючих, потреб людства.
Поняття «зелений офіс» не є революційно новим, оскільки його елементи вже більше 30 років впроваджуються в світовій практиці, самої концепції вже близько 20 років.
Лексичне навантаження ховається під звучним словосполученням «еко-офіс» і це не просто новаторська знахідка дизайнерів, це компроміс, в спробі адаптувати потреби людини і потреби навколишнього середовища.
Компанії, які перейшли на режим зеленого офісу, по мінімуму використовують ресурси і енергію, зменшують кількість відходів при роботі в офісних приміщеннях і при цьому всім покращують свою репутацію в очах споживачів, клієнтів і партнерів. Функціонуюча система роботи «зеленого офісу» дозволяє ефективно вибудовувати HR-бренд компанії.
Більшість великих компаній в усьому світі, з міцними корпоративними цінностями, привабливими для прогресивної частини учасників ринку праці, глибоко переконані, що специфіка роботи в режимі «зелений офіс» - це величезний внесок в захист навколишнього середовища.
Екологія - це головний тренд останніх років у всьому світі. Ця тенденція поширюється на всі аспекти життєдіяльності, починаючи від побутових речей, закінчуючи стилем життя і веденням бізнесу.
К омпанія ДТЕК Перша компанія в Україні, сертифікована на відповідність принципам Зеленого офісу (з отриманням сертифікату та наданням права використання знаку екологічного маркування «Зелений журавель»)
К омпанія «Київстар» одна з перших в Україні впровадила систему екологічного управління, якавраховує вимоги Міжнародного стандарту ISO 14001.)
Н авесні 2013 року кілька небайдужих до ідеї «зеленого офісу» співробітників холдингу «1 + 1» вирішили організувати команду. Назву надали креативну - GreenTeam, практично команда мрії про загальне «зеленому» майбутньому.
П рикладом «Зеленого офісу» на міжнародному рівні є компанія «IBM». Цей комп'ютерний гігант підрахував, що заощадить 17,8 мільйонів доларів в представництвах по всьому світу, завдяки заохоченню своїх працівників вимикати світло і офісну техніку, коли це необхідно.
О днією з головних цінностей корпоративної культури компанії «Екоресурс» є захист навколишнього середовища. Всі співробітники компанії екологічно освічені, екологічно налаштовані і завжди готові обмінюватися досвідом.
Ми готові поділитися, здавалося б, не лайфхаками, а найпростішими речами, які з дитячого віку застосовуємо. В рамках даної концепції «Зеленого офісу» пропонуємо мислити екологічно і це дуже просто:
Встановлення лічильників на воду, як стимул до економії, кранів з автоматичними датчиками відключення води.
Тут найкраще використовувати всі доступні можливості енергетичного менеджменту. Наприклад, знизити витрати за рахунок правильного освітлення, заміни вікон, встановлення датчиків регулювання температури в системах опалення, утеплення фасадів екологічними матеріалами.
Використання екологічних миючих засобів та інших витратних матеріалів, які містять хлор, фосфонати і інші шкідливі для навколишнього середовища речовини.
Закупівля паперу для потреб офісу повністю або частково виготовленого з вторсировини. Співробітники компанії раціонально використовують цей продукт, традиційно організований збір і здача макулатури.
Відповідальна закупівля канцтоварів, матеріалів, що не завдають шкоди навколишньому середовищу. Ми відмовляємося від використання пластика та поліетилену та поступово переходимо на еко-замінники.
Завдяки таким нововведенням нам вдалося знизити адміністративні витрати на 10-15%. І, хоча кількість зекономлених ресурсів в невеликій організації офісного типу може здаватися неістотною для поліпшення загального стану навколишнього середовища. Застосування принципів зеленого офісу в корпоративній культурі компанії допомагає досягти одного з головних завдань - змінити ставлення працівників до збереження навколишнього середовища як на роботі, так і вдома .